Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kicsicake Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.kicsicake.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.kicsicake.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

Szolgáltató Adatai:

  • Név: Kicsicake Kft.
  • Székhely és levelezési cím: 1066 Budapest, Jókai utca 1/10
  • Ügyfélszolgálat: lásd bővebben 1.7
  • Telefonszáma: +36 30 644 4450
  • Email cím: zsofi@kicsicake.hu
  • Adószám: 26101778-2-42
  • Bankszámlaszám: 10404027-50526869-89711005

Tárhelyszolgáltató adatai:

  • Neve: Tárhely.Eu Kft.
  • Székhely: 1144 Budapest, Ormánság u. 4. X. emelet 241.
  • Cégjegyzékszáma: 01-09-909968
  • E-mail: support@tarhely.eu
  • Telefon : +36 1 789 2 789

 

 1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.kicsicake.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Kicsicake webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Kicsicake webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza.

1.2. A Kicsicake webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Kicsicake webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is.

1.4. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül 48 óráig módosítható, illetve lemondható. Erre elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között a termék megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 2 évig őrzi.

1.5. A szerződés nyelve magyar.

1.6. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.7. Ügyfélszolgálat: Kicsicake Cupcake Bar

  • Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (hétköznapokon hétfő kivételével: 10.00-19.00)
  • Telefon: +36 30 644 4450
  • Internet cím: www.kicsicake.hu
  • E-mail: zsofi@kicsicake.hu

 2. A cukrászati termékekkel kapcsolatos általános információk

2.1. A cukrászati termékek ízesítése

A Kicsicake weboldalon megadott listában, „Cupcake fajták” szereplő ízek megfelelnek a valóságnak. A sütemények mennyiségétől függően lehet egy vagy több ízt választani, melyet a Kicsicake webáruházban a dobozok kiválasztásánál a dobozok megnevezése alatti felsorolásban lehet látni. A sütemények színe sok féle színű lehet, azonban ételfestéket csak abban az esetben használunk, ha azt az Ügyfél külön kéri. Ha a vásárlás előtt az Ügyfélnek a termékekkel kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Weboldalon található bármely termék minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét az 1. pontban találja.

2.2. Allergének

A termékeink allergén anyagokat tartalmazhatnak pl. tojás és abból készült termékeket, földimogyorót és abból készült termékeket, dióféléket (pl.: mandula, mogyoró, kesu-, makadámia-, pekándió, pisztácia), tejet és abból készült termékeket. Emellett nyomokban tartalmazhatnak pl. glutént tartalmazó gabonákat és azokból készült termékeket, szójababot és abból készült termékeket, szezámmagot és abból készült termékeket.

Kérjük Ügyfelünket, hogy vásárlás előtt minden esetben jelezze az allergiát. A nem megfelelő tájékoztatás következményeként bekövetkezett allergiás reakcióért felelősséget nem vállalunk.

2.3. A cukrászati termékek szavatossági ideje

A Kicsicake Kft. által készített termékek a HACCP előírásoknak megfelelő cukrászműhelyben készülnek. Minőségükért a Kicsicake Kft. abban az esetben vállal felelősséget, ha a termékek az alábbi tárolási hőmérsékleteken vannak tartva: 0 és +5 fokos, száraz hűtőben a rendelés teljesítésének időpontjától számított 72 óráig. Az ettől eltérő tárolási hőmérséklet esetében a szavatosságért, illetve átvételt követően a szállításból eredő károkért felelősséget nem tudunk vállalni.

Szolgáltató a termékekre a Polgári Törvénykönyvben előírtak szerinti szavatosságot vállal. Szavatossági igényt abban az esetben érvényesíthet a vásárló, ha a szolgáltatott áru a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A megrendelt termék kiszállítását követően az áru romlandó jellege miatt a vevő nem jogosult a szerződéstől való elállásra, fizetési kötelezettsége fennáll. ( (45/2014. (II. 26.) Korm 29.§. (1). bek. d. pontja)

2.4. A cukrászati termékek díszítésével kapcsolatos információk

A cukrászati termékeken szereplő díszek (ostyapapír, cukorszorás, kandírozott és szárított gyümölcs, csokoládé és kekszdarabok, marcipán díszek) minden esetben ehetőek, de a cupcake-ek papírtartókban vannak, melyeket evés előtt szükséges eltávolítani. Az Ügyfél külön kérésére használunk nem ehető díszítést is (Magnolia tortadísz, gyertya, tüzijáték gyertya), mely fapálcikával vagy műanyag talppal van a termékhez rögzítve. A termékek átadásakor minden esetben felhívjuk a figyelmet a nem ehető részekre, de fontos, hogy felszolgáláskor is fokozottan figyeljenek arra, hogy mely részek nem alkalmasak fogyasztásra.

3. Megrendelés

3.1. A megrendelés módja

Megrendeléseket a Kicsicake webáruház interneten keresztül a www.kicsicake.hu webcímen, e-mailen (zsofi@kicsicake.hu), illetve személyesen a Kicsicake Cupcake Bar-ban (1066, Budapest, Jókai utca. 1) fogad el. A vásárlás során az Ügyfél köteles elfogadni, hogy jelen ÁSZF és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezeléshez hozzájárul. Tekintettel arra, hogy a Kicsicake Kft. kizárólag egyedi cukrászati termékek készítésével foglalkozik, a beérkezett ajánlatkérések nem minősülnek megrendelésnek. A rendelési határidő a cukrászati termékek mennyiségétől függően változhat, a minimum idő 72 óra.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, kivéve ha ez a végső fizetési oldalon máshogy nem olvasható. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.2. A cukrászati termékek kiválasztása

A termékek lényeges tulajdonságait az Ügyfél megtekintheti a termékek bemutató oldalain, illetve előre egyeztetett időpontban a Kicsicake Cupcake Bar-ban is. A termékek kiválasztásának megkönnyítése érdekében az Ügyfél a cukrászati termékeket a honlapon kategóriák szerint csoportosítva találhatja meg (cupcake kicsi/nagy/töltött, logózott kicsi/nagy cupcake, torta, szezonális nagy cupcake). A Szolgáltató weboldalán megtalálható fotók mind saját készítésű cukrászati termékeikről készültek, így egyediségük miatt a valóságban kismértékben eltérhetnek a látott képektől. Ezen fotók a Kicsicake Kft. tulajdonát képezik. Így bármi nemű további felhasználásuk, másolásuk, engedély nélkül történő publikálásuk tilos. A fotók szellemi tulajdon védelme alatt állnak.

3.3. A rendelés menete

  • A Kicsicake Cupcake Bar-ban

A Kicsicake cupcake barban előre egyeztett időpontban tudunk Ügyfeleinkkel egy-egy személyre szabott, egyedi rendelés felvételt lebonyolítani. Egyedi kérések esetén cupcake kóstolót is tartunk, melynek áráról az Ügyfelet tájékoztatjuk. Személyesen leadott megrendelés esetén, az árajánlatkérésére adott árajánlat elfogadása után megrendelelő lap kitöltésével és aláírásával, illetve nagyobb mennyiségű rendelés esetén előleg kifizetésével előleg számla kibocsátása ellenében válik véglegessé a rendelés.

  • E-mailen

E-mail útján történő árajánlat vagy a Webáruházon keresztül beérkezett árajánlatkérő feldolgozását követően válasz e-mailben tájékoztatjuk a rendeléssel kapcsolatos további lényeges információkról, valamint a fogyasztói árról. Az árajánlat elfogadásával és az előleg kifizetésével válik véglegessé a rendelés. Ebben az esetben is, ha nagyobb mennyiségről van szó, előleget kérünk előre utalással előleg számla kibocsátása ellenében.

(Ezen esetekben az ajánlat elfogadásával Távol levők között létrejött szerződéskötés történik, melyek szabályozását a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelt szabályozza.)

Amennyiben nem érkezik válasz a küldött árajánlatra, nem jön létre szerződés, így a megrendelést nem tudjuk véglegesnek tekinteni. Az ajánlat adás nem minősül megrendelésnek, minden esetben vissza kell igazolni annak elfogadását, és előleget kell fizetni. Facebookon leadott megrendelést nem áll módunkban felvenni és elfogadottnak tekinteni. Minden esetben a többi lehetőségek egyike által szükséges véglegesíteni a megrendelést.

  • A Kicsicake webáruházon keresztül

A Kicsicake Webáruház „Webshop” almenüjéből az Ügyfél kiválasztja a kért termékeket, majd a „Kosárba teszem” gomb segítségével a virtuális kosárba helyezi. A termékek adatlapján lehetőség nyílik az ízek kiválasztására, az átvétel (személyes átvétel vagy házhozszállítás) lehetőségére, illetve az Ügyfélnek lehetősége van üzenetet küldeni a termékkel együtt. A „Kosárba rakom” gomb megnyomásával pedig az összes termék a kosárba kerül, ahol a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával kerül a sor a fizetésre.

A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető („x”). Amennyiben az ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Tovább a pénztárhoz” feliratra kattintva a megjelenő felületen be kell jelentkeznie a weboldalra vagy regisztrálnia kell, hogy megrendelését leadhassa.

Ezután az online vásárlás érdekében meg kell adnia a következő adatokat: teljes név, cégnév (nem kötelező), cím, település, ország, megye, irányítószám, telefonszám, email cím.  Ezen az oldalon van lehetősége a Ügyfélnek – amennyiben újabb rendelés miatt szeretne regisztrálni, egy jelszót is megadni. Amennyiben a szállítási és a számlázási cím eltérő, úgy Ügyfél köteles kitölteni a fenti adatok ismételt megadásával a számlázási adatokat is.

A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül Ügyféltől csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. Szolgáltatót a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4. A fizetés menete

4.1. Fizetési módok

A Szolgáltató Weboldalán az alábbi fizetési módok érhetőek el:

  • Fizetés átvételkor: ebben az esetben a csomag kézbesítőjének fizet készpénzben a csomag átvételekor. Személyes átvétel esetén készpénzben és bankkártyával is tud fizetni üzletünkben.
  • Online bankkártyás fizetés: Webáruházunk részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

4.2. Előleg

A megrendelés előleg megfizetésével válik véglegessé, melynek minimális mértéke a végösszeg 30%-a, maximuma a teljes rendelési érték. Előleget a megrendelt cukrászati termékek mennyiségétől függően kérhet Szolgáltató az Ügyféltől, ennek meghatározása Szolgáltató feladata. Az előleg befizetési kötelezettségéről Szolgáltató e-mailben értesíti az Ügyfelet. Az előleg megfizetése személyesen készpénzben vagy banki átutalással történhet, ennek egyeztetése személyes megállapodás tárgyát képezi. Webáruházból való rendelés esetén e-mailben kap az Ügyfél tájékoztatást, ha a cukrász termék mennyisége meghaladja az előleg fizetési kötelezettséget.

4.3. Kaució

Az Ügyfélnek lehetősége van tortaállvány bérlésére, melyet Szolgáltató által meghatározott mennyiségben tud megrendelő rendelkezésére bocsátani. Ennek díja, amennyiben Ügyfél kéri, az árajánlatban megküldésre kerül. Ellenértékét a torta átvételekor számítjuk fel, és az állvány ép és tiszta állapotban történő 3 naptári napon belüli visszajuttatásakor visszafizetésre kerül az Ügyfél részére. Amennyiben Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy az állvány nem rendeltetésszerűen volt használva, megrongálódott vagy nem kerül visszajuttatásra, Ügyfél az előzetes beleegyezése alapján a kaucióból levonhatja a kár összegét.

4.4. Az ellenérték megfizetése és a cukrászati termék átvétele

A ellenérték megfizetése rendezhető a torta és a számla átvételekor készpénzben, illetve előzetes egyeztetés alapján banki átutalással. Előleg fizetés esetén kizárólag a különbözeti összeg megfizetése szükséges. Az előlegről előlegszámla kerül kiállításra, mely a cukrászati termék végösszegéből levonásra kerül. A cukrászati termék átvételéhez nem szükséges a megrendelő e-mail levél kinyomtatása, átvételhez elég a megrendelő nevének megadása. Minden megrendelés esetében az előre egyeztetett napon belül megjelölünk egy adott időpontot is, ami a torta legkorábbi átvételi időpontját jelenti. Az átvételi időpont változtatásának jogát fenntartjuk.

5. Adatbeviteli hibák javítása

Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Eltávolítás” feliratra kattintva).

6. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Az ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az ügyfél által a vásárlás során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy a megrendelése a szolgáltatóhoz megérkezett.

Az ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.

Ha az ügyfél rendelését már elküldte a szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a szolgáltató felé.

Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vásárlót erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vásárló részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül.

Ha az Ügyfél terméket 24 órán belül nem veszi át, a szerződés Szolgáltató részéről teljesítettnek minősül, és Szolgáltató jogosult a termék vételárát követelni.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

7. Szállítási és fizetési feltételek

A szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut házhoz szállítja saját szállítóeszközzel. A szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít ügyfélnek a kiszállítási időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a szolgáltató az ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti. 

Az ügyfél a szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről a „Szállítási és fizetési feltételek” oldalon tájékozódhat.

Szolgáltató csak Budapest területén vállal kiszállítást I., II., III., IV., V., VI., VII., VIII., IX. és XIII. kerületekben szállítási díj ellenében, illetve megbeszélés szerint vidékre is.

A Ügyfél köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

8. Elállás jog

Ha a Ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ügyfél határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 8. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Ügyfél elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Ügyfél az erre irányuló nyilatkozatát 10 naptári napon belül (akár a 10. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

E-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail érkezésének időpontját veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.

Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 10 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ügyfél a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.

Ha Ügyfél a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését megkötését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.

9. Felelősség

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak.

Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

10. Szerzői jogok

A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

11. Jogérvényesítési lehetőségek

11.1. Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)

  • Cím: 1066 Budapest, Jókai utca 1/10
  • Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 10-19 óráig (előzetes időpontegyeztetést igényel)
  • Telefon: +36 30 644 4450
  • Kapcsolattartó személy: Sonkoly Zsófia
  • E-mail: zsofi@kicsicake.hu

Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás 10.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő. A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a 11.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 10:00-19:00 között fogadja.

11.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

  • 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
  • Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
  • E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • Fax: 06 (1) 488 21 86
  • Telefon: 06 (1) 488 21 31

– Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései szerint.

12. Egyéb rendelkezések

A Kicsicake webáruház Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált

Budapest, 2018. december 1.

 

ELÉRHETŐSÉG


SONKOLY ZSÓFIA


1066 Budapest Jókai u. 1.


+36 30 644 4450


zsofi@kicsicake.hu

NYITVATARTÁS


Hétfő: ZÁRVA


Kedd: 10:00 - 19:00


Szerda: 10:00 - 19:00


Csütörtök: 10:00 - 19:00


Péntek: 10:00 - 19:00


Szombat: 10:00 - 17:00


Vasárnap: ZÁRVA

Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

Copyright © 2012-2019 kicsicake.hu / All rights reserved / Itt tudsz leiratkozni